Het seizoen gaat weer beginnen!

Nadat de mannen en jeugd van Erichem afgelopen winter hard getraind hebben in de zaal zijn in maart de buitentrainingen gestart. 9 April is immers al weer de eerste wedstrijd. Vooral in de jeugd zien we nogal wat nieuwe gezichten. De inzet is goed en er wordt geconcentreerd getraind. Zoals ik al zei, een aantal nieuwe gezichten. Nadat onze trainer coach Cor de leden een taart beloofde voor elk nieuw lid is het opeens best wel druk met nieuwe leden. En belofte maakt schuld. Donderdagavond had Cor dan ook een mooie taart geregeld voor de harde werkers. De taart zag er niet alleen schitterend uit, de taart smaakte ook nog eens voortreffelijk.

coachJummiesnijden

Ik zou zeggen, dat smaakt naar meer ;). Voor ieder nieuw lid dat een jaar lid blijft kun je een taart verdienen.

Dus zoek je een leuke uitdagende sport, goed voor het hele lichaam? Heb je wel zin om bij een gezellige vereniging te sporten? Kun je trainen op dinsdag- en donderdagavond? En heb je wel zin om de eer van Erichem te verdedigen bij wedstrijden op een aantal zondagen per jaar (seizoen april-september)? Wees welkom op onze trainingslokatie in Erichem. Noem “mijn naam” maar, dan heb ik ook een taart verdiend!