Thuiswedstrijd

Zondag 31 mei, de dag van de “thuiswedstrijd” voor de teams van Erichem. Eindelijk eens een keertje op de fiets naar de wedstrijd. Redelijk vroeg aanwezig om de andere teams te verwelkomen. Mooi gezicht hoe de tenten aan het einde van het veld verschijnen.

In de ochtend trekken de mannen in de 640 B klasse. Verrassend pakken zij punten tegen de koploper Eibergen, maar tegen andere teams waar we wel punten verwachten gaat het soms niet helemaal goed. Misschien toch te veel gegeven in de eerste wedstrijd? Hoe dan ook, ze worden toch weer knap tweede achter een zeer verrassend OKIA, waardoor ze uiteindelijk 3 punten inlopen op koploper Eibergen.

In de middag isFoto door: Anne-Wil Geurse het dan de beurt voor de jeugd. Cor heeft een andere opstelling gemaakt als anders. Vandaag hebben we naast onze vaste gasttrekker Mark (van Elshof) ook Joshua en Maurice  in de opstelling. Geron staat in de wissel met Rick en Britt. Jannes zorgt vanmiddag voor de coaching. Onze jongens en meid winnen vanmiddag van Eibergen en Heure B en als ze dan ook een gelijkspel halen in de wedstrijd bij Vios Bison B dan hebben ze het record aantal punten van dit seizoen gehaald. Zeven punten! Daarna gaan alle andere wedstrijden verloren, hoewel het soms wel even spannend is.

We zijn trots op de behaalde resultaten op ons thuistoernooi.

Bekijk hier de stand en natuurlijk ook het fotoalbum voor meer foto’s.

Foto door: Angélique Steijn