Touwtrek toernooi in Enspijk

Touwtrek vereniging Erichem is door leden van de junior kamp gevraagd om touwtrek wedstrijden, die zij organiseren, te begeleiden.
Deze sportieve middag werd gehouden op het boerengolf terrein gelegen in Enspijk.
Touwtrek vereniging Erichem zorgde op dit toernooi voor twee scheidsrechters, jury en natuurlijk de touwen waar aan gestreden werd.
Tevens waren er ook andere leden bij om in de pauze, tussen de wedstrijden,TTV-CU7A6405  een demonstratie te geven.
Later streden ze ook tegen de winnaars van het toernooi. Maar door het overgewicht van de tegenstanders verloren ze helaas. Desondanks was de tegenstand niet mis die de drie jeugd en drie senioren van de TTV gaven. Het team wat won onder de naam “Boeren” was dan ook helemaal uitgeteld na de tweede trek. Ze lagen buiten adem naast het touw.

Na afloop van de wedstrijden volgde tijdens de BBQ de prijsuitreiking. ±19:00 zijn we weer naar Erichem gegaan.TTV-CU7A6821

Foto’s door Berry de Keizer (pixelproduction)