Touwtrekkers van het jaar 2015

Zoals ieder jaar kiest trainer/coach Cor ieder jaar tijdens de algemene ledenvergadering voor de jeugd en de volwassenen de touwtrekker van het jaar. Je hoeft daarvoor niet DE beste touwtrekker van de vereniging te zijn. Cor kijkt altijd nog naar veel meer. Het moet dan toch ieder jaaDSC_0012r best een opgave zijn om er twee uit te kiezen. Want alle teamleden zijn natuurlijk op hun eigen manier goed en waardevol voor het team. Je moet het tenslotte bij touwtrekken met zijn allen altijd maar weer doen. Toch lukt het Cor dit jaar weer om met een leuke speech de twee touwtrekkers te benoemen. Bij de jeugd valt de keuze voor 2015 op Julia. Julia traint en trekt sinds 2015 mee met het jeugdteam. Bij de grote mannen valt de keuze op de jongste van de mannen en wordt Jos gekozen.
Het juryrapport geeft bij beiden aan dat Cor het zeer waardeert dat ze zich inzetten voor de vereniging buiten de wedstrijden om. Ook het feit dat Jos wel eens “bromt” doet er volgens Cor dan ook niet toe. Beiden krijgen uit handen van Cor een mooie beker en een applaus van de aanwezigen.
Na afloop van de vergadering gaan Jos en Julia dan ook vrolijk lachend op de foto!