Zevende wedstrijd bij TTV Vorden in Vorden

Op zondag 3 september waren we te gast bij TTV Vorden in Vorden voor alweer de een na laatste competitiedag. Na een zomerstop mochten wij weer aan het touw staan. Dankzij een nieuwe techniek was de tent in no time opgezet.

Voor Ad en Tom begonnen de wedstrijden al in de ochtend in de 680 kg B-klasse. Dit als gastspeler bij TTC Elshof. In de opwarming stonden wij al snel goed. Dit bleek ook wel tijdens de wedstrijden. Als wij tijdens de wedstrijden de start met overtuiging hadden dan werd de wedstrijd gewonnen. Hierdoor lukte het om tweede te worden in de 680 kg B-klasse.

Ondanks een aantal afmeldingen in de jeugd hebben we toch meegedaan met 2 leenspelers van Heure. We waren door omstandigheden niet topfit met de jeugd om meer dan 10 punten te halen. Desondanks hebben we hard gestreden en het beste er uitgehaald. De volgende competitiedag bij ons in Erichem hebben we alle jeugdspelers bij elkaar en kunnen we de beste opstelling neerzetten. Om zo op eigen grond voor de laatste keer dit jaar zoveel mogelijk punten zien te halen.

Na de middagpauze was het de beurt aan TTV Erichem in de 640 kg klasse. Deze keer stonden wij met acht man aan het touw. De eerste wedstrijd werd met een overtuigende eerste trekbeurt een gelijkspel. De volgende wedstrijden konden wij de druk wel aardig opvoer maar gingen we dan in de aanval haalde wij het net niet. Hierdoor is er deze competitiedag maar een punt gehaald.

Deze week zijn we druk met de voorbereidingen voor aankomende zondag. Uiteraard wordt er dinsdag en donderdag gewoon getraind om iedereen fit te houden. We gaan er een mooie strijd van maken aankomende zondag. Hopelijk zien we u dan?