Donkere wolken pakken zich samen in Oele

P1130560De tweede wedstrijd van het seizoen vindt plaats bij de TTV Oele. De jeugd trekt deze morgen als eerste, dus we verzamelen al vroeg. Het veld ziet er goed uit en ze hebben er zin in. Aan het touw staan Geron, Julia, Britt, Patrick, Sven en Jos. Van Vorden lenen we deze keer Bart. De eerste wedstrijd was de regel nog geldend dat je per meisje 10 kilo extra mocht wegen, maar trainer/coach Cor heeft bericht gehad dat dat een foutje was. Het team mocht dus niet zwaarder zijn dan 460 kilo. Met Bart van Vorden kwamen we daar net aan. Er werd getrokken tegen Vios Bison A, Haggmölltrekker, Heure, Bekveld B, Bekveld A, Oele, OKIA, Vorden, Eibergen en Vios Bison. P1130549Alle wedstrijden gingen helaas verloren, wat het team totaal 0 punten opleverde. Na twee wedstrijden staat de jeugd van Erichem met een totaal van 3 punten onderaan.

De mannen zijn in de middag aan de beurt. De opdracht van de fans van het jeugdteam was meer punten halen dan het jeugdteam. Dat is gelukt, de mannen van Erichem haalden 1 punt…. Ook het team van onze mannen staat nu in de tussenstand laatste.

Op de terugweg naar huis begint het behoorlijk te spoken, de weg kleurt wit van de hagel. Donkere wolken pakken zich niet alleen samen boven het schooltje in Oele, maar ook boven de rest van Nederland.

P1130563P1130550